divendres, 6 de maig del 2011

de tornada

De tornada desprès de Giroussens on les vendes van ser escasses però les sensacions molt positives i amb ganes de treballar, una grip estranya m'ha tingut atrapada deixant-me a mig gas durant tota aquesta setmana.
Però el que més m'ha inquietat és que de baixada de França vaig parar a Corçà buscar fang i tot i veient que l'aparença de la terra era diferent però que el fabricant no hi va donar importància un cop l'he volgut utilitzar per a mi ha estat terrible, ara és una terra molt magre amb més xamota i per com jo treballo no és vàlida.
Però no tot són males noticies, .... per sort n'he pogut aconseguir de la de sempre i el mateix fabricant m'ha explicat que en seguirant fent. Uff, menys mal!!! ... ja em veia fent algun invent barrejant diferentes terres.

2 comentaris:

Camil.la Pérez Salvà ha dit...

M'alegro que et trobis millor.
Això de les vendes, no perquè et serveixi de consol, però està molt de moda.
Quina sort que hagis pogut trobar el mateix fang és una murga haver de començar a fer proves de nou..,

maria ha dit...

Gràcies Camil.la, tinc ganes de posar-m'hi a fons i enganxar el fil ven aviat.