dimecres, 20 d’abril del 2011

quasibé a punt ...

....................

................

...no sense dificultats, insistint, repetint, de mica en mica les peces van avançant i canviant, cada vega les sento més a prop. Sembla senzill, però a mi m'està resultant difícil i lent,.... bé, jo crec que a mi sempre m'ha passat el mateix, aquesta relació estranya i contradictòria amb la ceràmica... però ara començo a sentir-me més lliure tant en la forma com la decoració final.
Doncs res més .... que ja estic quasibé a punt per marxar cap a la fira de Giroussens (França)!!

5 comentaris:

Camil.la Pérez Salvà ha dit...

Segur que t'anirà molt bé, les peces són precioses

maria ha dit...

Gràcies Camil.la!!
És tot just ara que començo a entendre-les. De fet tinc ganes de veure la resposta de la gent i també de tornar-mi a posar per no perdre el fil.
una abraçada

arponauta ha dit...

buen viaje. tendréis éxito y sol y risas. a la próxima me apunto. muchos, muchos besos, Maria :-)

CERÀMIQUES ha dit...

m'agraden molt maria!!!

CERÀMIQUES ha dit...

m'agraden molt maria!!!!