dimecres, 13 de juliol del 2011

ENGOBES d'en Wolf E. Matthes

M'ha arribat el nou llibre Engobes et autres revêtements argileux en céramique d'en Wolf E. Matthes traduït de l'alemany al francès per la també ceramista l'Eva Haudum i editat per La Revue de la céramique et du verre.
De moment només l'he fullejat però sembla molt exhaustiu en les explicacions del procés d'engalbes de totes les temperatures, amb o sense esmalt. Va acompanyat de 400 fórmules i de 40 exemples de ceramistes amb diferents treballs d'engalbes i em fa il.lusió que un d'ells sigui el meu.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Maria!
Fa uns dies que "Engobes" circula per casa i la teva recepta, mig en francès i mig en català m'apropa -sols en qüestio d'idioma!- el meu carnet de bord!
Una abraçda ceràmica

Camil.la Pérez Salvà ha dit...

No m'extranya, els resultats que obtens amb les engalbes són molt interessants, felicitats!

maria ha dit...

Ostres Montserrat no ho entenc, però on està això? jo de moment només l'he fullejat per sobre, però si que sembla interessant.

una abraçada

maria